لطفا خوب زندگی کن(زنگ انشاء سابق✍️)

حوالی اردیبهشت بوی بهشت می‌ آید!
عطر شکوفه‌ ها و خاک باران خورده
هوش از سر رهگذران شهر پرانده
فصل بهار، شوخی بردار نیست
همه را عاشق می‌ کند

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

نازک نارنجی

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ

نازک نارنجی بودم، بعد فوت آبجی نازک نارنجی تر شدم،  یه نفر بهم بگه بالا چشمت ابرو قهر می کنم!! گریه گریه ضربان قلبم میرسه به ۱۱۸(اینا طبیعی هست و احتمال داره تا شش ماه بعد فوت آبجی ادامه داشته باشه)

اونقد از دست مامان ناراحتم که حد نداره. که چرا من مریضم به من رسیدگی نمی کنه. به نظرم خیلی مهم نیستا. قبلن خودم کارهامو انجام میدادم. اصلا احتیاجی به کسی ندارم من... وقتی پر توقع میشم از خودم بدم میاد. 


 ۸ صبح بیدار شدم با قهر و غضب کتری رو روشن کردم. ساعت نه و نیم هم سوپ جو گذاشتم تا ظهر بپزه. بعد هر بار  به مامان میگم آخه دیدی که من گلوم درد میکرد چرا دیشب بادمجان سرخ کردی؟؟ ..... داداش هم صبح دید من بدجور قاطی کردم صبحونه نخورده رفت بیرون. 

اعصبانیت من اینجا تموم نمیشه ها......همچنان ادامه داره. همه بیرون بودن، من خودم ناهارم رو خوردم تنهایی. خاله هم از ساعت یک مدام زنگ میزد، نمیدونم چه ربطی به خالم داشت که جواب تلفن خاله رو نمیدادم!!!!. بعد ده بار تماس، ساعت سه زنگ زد خونه، خواب بودم، از خواب بیدار شدم اونقد غر زدم که چرا من خواب بودم و منو از خواب بیدار کردین(خالم نشنیدا. بعد قطع تلفن گفتم ). کاملا مشخصه میخوام گیر بدم بقیه..... حالم خوب نیست اصلا.

مامان مدام چای میاره میگه بخور گلوت خوب بشه. تخم مرغ آب پز کنم؟ منم پتو رو کشیدم روی سرم و میگم نه. خودم میرم چای میارم!!!!


الانم نشستم به کارهای بدم فکر می کنم :))). اصلا منو چه به توقع از بقیه. هیچ وقت احتیاجی به کسی ندارم.....


امروز یه جمله بسیار زیبا شنیدم یا بهتره بگم دیدم

نوشته بود : جالبه بدونید بعد مرحله دیگه خوشحال نشدن، یه مرحله  وجود داره، به نام دیگه ناراحت نشدن :)(یه عده خاص فقط این جمله رو درک می کنن)


من به مرحله دیگه ناراحت نشدن رسیدم :)))))) 

بعد ماهها به این مرحله رسیدم و الان خیلی خوشحالم، یه سری موضوعات که برام قبلن مهم بود، الان نیست.



  • گلی .....

نظرات (۱۴)

بالا چشمت ابروعه...

 

+ :)

پاسخ:
😅

خوب بود
  • علیرضا محمدی
  • سلام میشه به وبلاگ منم سر بزنی؟

    خندیدی؟ فکر کردم قهر میکنی بهت گفتم وگرنه نمیگفتم.

     

    + :)

    پاسخ:
    😅 هدفتون فقط این بود من قهر کنم که قهر نکردم 😅

    تیرم به سنگ خورد.

    ان‌شاءالله تو پست های بعدی به هدفم میرسم...

     

    + :)

    پاسخ:
    عمرا 

    +:))

    میخوای تست کنیم میتونم کاری کنم که قهر کنی؟ یا نه؟

     

    + :))

    پاسخ:
    نه لطفا
    ممنون میشم 
    این روزا به شدت حساسم 

    حساس نباش. زندگی ارزش نداره. ۶۰ سال از خدا عمر گرفتی این ۴ صبای باقی مونده هم میاد و میره.

     

     

    +  :)

    پاسخ:
    مگه میشه حساس نبود
    مگه مشکلات میزارن 

    شاید باور نکنی اگر بگم الان در بین بیانی ها هیچ کس اندازه ی من مشکل نداره. حتی تصورش هم برات دردآور میتونه باشه‌. ولی خب مجبورم بی حس باشم :)

    پاسخ:
    آفرین به شما که راهش رو پیدا کردین
    ما زمان میبره به این مرحله برسیم 

    فقط باید شل کنی :) راه دیگه ای نداره :)

     

    + مریضیت هم بی تاثیر نیست. فعلا باید تحمل کنی تا بگذره.

    پاسخ:
    ممنون از راهنمایی شما 
    ان شاءالله مشکلاتتون حل بشه 

    بهار عزیزم

    دمنوش آویشن بخور.

    اشکال نداره کسی تحویلت نمی گیره. ناراحت نباش گلم.

    خوب میشی.

    این روزا هم مثل برق و باد می گذره.

     

    + باورت میشه خیلی دوستت دارم ؟

    😍😘

     

    مراقب خودت باش جیگر❤️

    پاسخ:
    حتما عزیزم 
    آره واقعا بزار تحویل نگیرن. ما هم ضدضربه شدیم :)))

    منم خیلی دوستت دارم پروانه جون 
    تو هم مراقب خودت و خوبی هات باش❤️

    سلام . 

    وقتی اینارو میخونم تو رو میزارم جای دخترم و من چقدر شبیه مامانتم

    خواهرت چرا فوت شده ان؟

    متاسفم بابت این به هم ریختگیها که در خونه داری

    ولی از ته ته دلت بدون که دوستت دارن 

    با وجودی که کمت میزارن

    حیف توه کاش شرایط بهتری داشتی توی خونه

    پاسخ:
    سلام عزیز دلم 
    خواهرم (یک هفته مونده به سه ماه) پیش به علت از کار  افتادگی کبد فوت شد

    میدونم دوستم دارن. همون طور هم که گفتم من این روزا حساس شدم به همه چی. خودم میدونم این رفتارهام طبیعی نیست. باید بگذرونم این روزها رو. با نوشتنش اینجا حالم بهتر میشه. 

    شما هم مامان خوبی هستین قطعا :))

    چرا از کار  افتادگی کبد در سن جوونی؟

    خدا رحمتش کنه

    همسر  و فرزندم داشت؟

    پاسخ:
    روح تمام رفتگان شاد
    خواهرم چند سالی درد معده و حالت تهوع داشت
    یک ماه و نیم قبل فوتش تمام بدنش ورم آورد. خیلی دیر متوجه شدیم. خواهرم قبل ترها خیلی پشت گوش انداخت. خودتون هم میدونید که کبد مرگ خاموشه. نشد کاری انجام بدیم
    بله همسر داشت ولی فرزند نه 

    بگردم

    چه ناگوار

    خدا کمکتون کنه

    شما و مادر الان خیلی دل شکسته و زخمی هستین

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم❤️
    خدا تا الان که کمکمون بوده بعد از این هم هست
    خدا صبرش رو هم میده. الان که روزهای خوبمون هست روزهای سخت ترش رو گذروندیم

    نه بهار ...

    تو اشتباه نکردی

     

    تو کاری رو کردی که درست بود ...

    آدم های نادرست نباید باعث بشن از کار درست بدت بیاد..

     

     

    پاسخ:
    صبا جان چرا باید اشتباه کنی و بعد پشیمون بشی
    چرا از همون اول متوجه اشتباهم نشدم 
    این بخشش منو اذیت می کنه

    🥲

    پاسخ:
    :)
    🌹❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">