لطفا خوب زندگی کن(زنگ انشاء سابق✍️)

حوالی اردیبهشت بوی بهشت می‌ آید!
عطر شکوفه‌ ها و خاک باران خورده
هوش از سر رهگذران شهر پرانده
فصل بهار، شوخی بردار نیست
همه را عاشق می‌ کند

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

سرماخوردگی

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ

فاطمه(همسفر کربلا) پیام داد هماهنگ کنیم بریم شاه عبدالعظیم. گفتم امروز از صبح علائم ویروس جدید رو گرفتم. نیم ساعته که بدن دردم شروع شده. اول داداش بعد مامان حالا نوبته منه. لرز هم کمی، توی بدنمه. 

یک ماه پیش سرما خوردم. تازه سرفه هام کم شده بود. 

شام هم بادمجان داریم از نوع سرخ شدههههههه. اتتخاب مامانم کلا عالیه برای ماها. حداقل یه سوپ برای من درست نکرد. آخه من با این گلو درد بادمجان بخورم؟

 مامان اصلا  سرما خوردگیش خوب شده بود. چند دقیقه پیش رفته زیر پتو و میگه دکتر گفته تا دو هفته این ویروس توی بدنته😳. حالش خوبه واقعا.  مامانم اونقد بهم محبت داره که اصلا حد نداره. هر زمان من مریض بشم زودتر از من خودشو زمین میندازه :(. یه وقتهایی از دست مامانم میخوام بزنم به بیابون..... یه بار نشده صبح پاشه یه صبحونه آماده کنه. یه بار در ماه بیاد بگه تو کم کسری نداری؟؟ داداش هام هوامو بیشتر دارن. اگه بیان ببین سرما خوردم، میگن بیا بریم دکتر. ظرفها رو هم خودشون میشورن 

حالم بدتر شد مامانم اینشکلی رفتار کرد 

  • گلی .....

نظرات (۸)

عزیزم ❤️

مراقب خودت باش. ویروس بدیه.

کاش نزدیکم بودی خودم سوپ برات درست می کردم نیاوردم😍😘

پاسخ:
ممنون عزیزم. مامان مهربون.... کاش مامان منم مهربونی داشت
خسته ام پروانه جون خسته

من کل اسفند و فروردین 3 بار این ویروسه رو گرفتم. به خودت نرسی مثل من 3 بار میگیری. نگم برات که ایام عیدم چجوری گذشت. داشتم نابود میشدم. همون بادمجون سرخ کرده هم یکی نبود بده دستمون از گرسنگی نمیریم.

پاسخ:
آقایون خیلی بد مریضی هستن. کلا می خوابن فقط
من از فردا برای خودم سوپ میزارم آب میوه میگیرم 
به خودم میرسم. امروز گول مامان رو خوردم 

می فهمم.

کاملاً درکت می کنم عزیزم ❤️

اشکال نداره. خودت به خودت برس.

قوی باش.

فدا فدا 😘

پاسخ:
ممنونم عزیزم
خودت میدونی اگه کسی نباشه خودت باید هوای خودتو داشته باشی
از فردا خودم آشپزی می کنم

امیدوارم صبح فردا که بیدار شدی به طرز معجزه آسایی هیچ اثری از بیماری تو خودت نبینی و کلی بهت خوش بگذره

پاسخ:
داروی سرما خوردگی خوردم یکم بهتر شدم 
ولی درد ساق پاهام و دستهام هنوز کم نشده.
دعا کن برام صبا جان

شرمنده 

منم ازین جور مامانها هستم

راستش علت اینجوری بودنم حواس پرتیه 

و الا مهربون هستم ها

اما یادم میره موضوعات مراقبتی

بچه هام یک ماهه سرفه می کنن 

هیچ کاری براشون نکرده ام

رد داده ام کلا

پاسخ:
سرفه رو باید زود درمان کرد وگرنه کهنه میشه
البته این ویروس جدید اینجوریه که حتی تا بیست روز بعد خوب شدن هنوز سرفه داری
اینا حواس پرتی نیست شاگرد خیاط عزیز. شاید ماها براتون مهم نیستم:(

تجربه مریضی های من: گوشت قرمز و لبنیات نخورید. چند روزی دوش نگیرید. گوجه کبابی و آب هویج خیلی خوبه. غذا زیاد بخورید 

پاسخ:
خیلی ممنونم جناب
حتما رعایت می کنم

شاید چون توی سن خیلی کم کار های خونه رو به دست گرفتی اینجوری شده. هرچند ربطی نداره.

خوبه حداقل محبت داداش هاتو داری. 

پاسخ:
نه مها جان مامانم چون ته تغاری بوده، بابا بزرگم نمیذاشته کاری انجام بده
بعد بدنیا اومدن ماها مادر بزرگم ماها رو بزرگ کرده
اصلا مسئولیت قبول نمی کنه. دقت نداره

آهان، پس کلا مشکل از جای دیگه‌ست😁

تا الان که از پس خودت بر اومدی بعد از اینم میتونی🙂

پاسخ:
آره واقعا همیشه از پس خودم براومدم
ولی گاهی اوقات ضعف بدنی نمیزاره، شبیه امروز 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">