لطفا خوب زندگی کن(زنگ انشاء سابق✍️)

حوالی اردیبهشت بوی بهشت می‌ آید!
عطر شکوفه‌ ها و خاک باران خورده
هوش از سر رهگذران شهر پرانده
فصل بهار، شوخی بردار نیست
همه را عاشق می‌ کند

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بزن باران پر از بی صبریم

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

وای چه بارونی بود امروز. خیلی وقت بود زیر بارون راه نرفته بودم. شدم موش آب کشیده. توفیق اجباری بود 

از امروز بگم که باز مثل دیروز صبح زود بیدار شدم. یه سری کلیپ خیاطی دیدم. چند تاش رو دانلود کردم. امروز یه مرور الگو رو داشته باش و عصر برم کاغذ الگو بخرم. البته صبح میخواستم بخرم، چون بارندگی شد، کاغذها خیس میشد برای همین نخریدم.

صبح رفتم باشگاه محل. ۷ یا ۸  دقیقه تا خونمون فاصله داره. ثبت نام کردم:)))

خیلی خوشحالم از این استارت خودم. مثل سالهای قبل نمیخوام ایروبیک برم، فقط کار با دستگاه باشه. چون فشار چشم دارم با ایروبیک آب زیادی از بدنم، از دست میره. بعد چشم درد و سر درد شدید میگیرم. کار با دستگاه رو هم با مربی صحبت کردم. مشکلاتم رو هم گفتم

گفت باشه با کم شروع کن

در رابطه با تپش قلبم هم گفت، حتما داروت رو بخور. ولی به مرور زمان قلب هم قوی میشه(به خاطر ورزش)

خانم مربی که اسمشو نمیدونم، قدش بلنده. بالا تنش شبیه میگو هست(کارتون پسر شجاع بود اگه اسمشو درست گفته باشم) ایشون چشم و ابرو و موها همه مشکی

منشی باشگاه خیلی خوش اخلاقه. خیلی هم خوشگله. البته با کلی آرایش خوشگله. بدون آرایشش رو نمیدونم. 

مربی با این همه آرایش چطور ورزش می کنه. معمولا روی پوست نباید مواد آرایشی باشه!!!


فعلا میخوام لاغر بشم..... باید ده کیلو کم کنم. ماه اول معمولا ۵ کیلو میشه کم کرد. ماههای بعد سخت تر میشه


این آقای همسایه ما روزها خیلی با تلفن حرف میزنه. خیلی هم با کلاسه. کارش با تلفنه. صبح توی حیاط بودم دخترش خداحافظی کرد، جواب خداحافظیش رو نداد. خانمش با صدای بلند گفت فلانی دخترت داره خداحافظی می کنه. به زور یه چیزی گفت. نمی خواستم گوش بدم. صداشون میامد. سری به تاسف تکون دادم. فقط با مردم خوب حرف میزنه. جواب دخترش رو به زور میده


صبح پارک محل هم رفتم. فقط چند تا پیرمرد با نوه هاشون بودن






  • گلی .....

نظرات (۱۰)

چخ خوبه شروع 

چه عکسای خوبیم میزاری

قشنگ مربی تون رو تجسم کردم

پاسخ:
متشکرم شاگرد خیاط عزیز
:) لحظه اول میگو دیدمش 😉😅🏃‍♀️

مربیتون نمیاد مربی منم بشه؟  :)

پاسخ:
نه
محله ما با محله شما فرق می کنه

تا حالا هیچوقت تنهایی نرفتم پارک. هیچ ایده‌ایی ندارم از اینکه تنها لذت ببرم از هوا و فضای سبز. معمولا باید یکی همراهم باشه.

 

ورزش کردن خیلی خوبه. یکی از پله های موفقیته

پاسخ:
اهوم خیلی موافقم باهات. باعث ترشح هورمون میشه و اعتماد به نفست رو زیاد می کنه
مها جان یه زمانی تنها میشی و کسی نیست اون زمانه که یادمیگیری حتی تنها بری غذا بخوری. تنهایی بری سفر.....

چه فرقی؟ 

پاسخ:
محله شما گویا خیلی راحتن
ولی اینجا نه. بین زن و مرد مرز هست 

اینجا هم مرز هست. فرقی نداره.

 

+ کدوم محلید؟

پاسخ:
مطمئنن محله شما نیستیم 😃

چقدر پلیس بازی بیان زیاد شده. قدیم ها اینجوری نبود. یک‌سر به سایر اپلیکیشن ها بزنی میبینی همه از لوکیشن گرفته یا تصویرشون عمومی هست.

 

+ جالبه:)

پاسخ:
متوجه نشدم. حالا چرا خودتون مرموز هستین؟😃 من از همون ابتدا همین شکلی بودم.... دوست ندارم از محل زندگی گرفته تا تصویرم رو نزارم. حتی پروفایل تلگرام و ایتا.....
همون عکس نیم رخ حیاطمون رو  که اینجا گذاشتم یه نفر کپی کرده :|

چیم مرموز هست بگو رفع مرموزیت کنم :) 

 

+ حب کپی کنه. به چه دردش میخوره؟

 

++ سخت نگیر :) 

پاسخ:
سخت که نمیگیرم
اینجا همه مرموزن. شما آسمان آبی
یکی بنفش
هر کسی با یه نام مستعار. اصلا آدم میترسه
کپی کرد برد دیگه 😃

نه بابا میخوام چیکار مشخصات شما رو آخه!

خب آسمان آبی شاید از دید شما نام مستعار مرموزی باشه. ولی من هدفم از این اسم مستعار انتخاب یک اسم تو قالب وبلاگ بوده. همین. مثل یک شاعر یا نویسنده یا هرکسی که نام مستعار داره. اون شاعر هم از دید شما مرموز به نظر میاد؟

 

+ هر کسی که یکم تو وبلاگم با اکانت بیان فعال بوده و وبلاگ قدیمی داشته هر سوال هویتی پرسیده جواب دادم. چیزی نیست که جای نگرانی باشه.

 

++ اگر پستی رو هم رمزدار مینویسم بخاطر اینه که ف_ی_ل_ت_ر نشم. قبلا ۳ بار فیل_ت_ر شدم :))

پاسخ:
سه بار ف_ ی _ل _ت_ ر
خب حق میدم بهتون 

ولی خب اینجا مجازی هست و نمیشه همه چیو گفت. من یه سری چیزها رو نمیگم، خب چه دلیلی داره بقیه بدونن آدرس محل زندگی من کجاست؟ فقط نام شهرش کافیه به نظرم. یه سری سوء استفاده گر و مریض فضای مجازی هستن 

موفق باشین جناب آسمان آبی 

ایول بهار

باشگاه خیلی خوبه حتما برو

کاش منم سر عقل خیاطی کردن بیام

پاسخ:
فدات بشم عزیزم
امروز اولین روز بود. یادمه اون زمان کلاس می رفتی. کاش کنار نزاری و حتما برای خودت بدوز

روزتون مبارکک❤😁

پاسخ:
سلام عشق خودم متشکرم
روزت مبارک نرگس خانم 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">