لطفا خوب زندگی کن(زنگ انشاء سابق✍️)

حوالی اردیبهشت بوی بهشت می‌ آید!
عطر شکوفه‌ ها و خاک باران خورده
هوش از سر رهگذران شهر پرانده
فصل بهار، شوخی بردار نیست
همه را عاشق می‌ کند

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

جو گیر شدم یا واقعا از تنبلی خودمو نجات دادم

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۳ ق.ظ

تا صبح پلک روی هم نذاشتم. از این تنبلی خسته شدم. یه ویدئو انگیزشی دیدم و تصمیم گرفتم امروز یه لباس بدوزم

چند تا کلیپ دیدم هنوز احتیاج به تحقیق بیشتری دارم برای دوختنش. خیلی وقته لباسی برای خودم ندوختم. دعا کنید بتونم :)

۶ صبح دوش گرفتم آرایش کردم اتاق رو مرتب کردم. الانم میخوام برم سر وقت کلیپ ها

جو گیر شدم فکر کنم 😅😅😅😅

طبق معمول برعکس شد. روی اندازه واقعی تصویر کلیک کنید درست میشه

پارچه کنار سینی چای هست



  • گلی .....

نظرات (۹)

تا باشه ازین جوگیر شدنها 😍😄😊

خیلی خوبه که خیاطی هم بلدی.

با اینهمه هنر، ماشاء الله

منتظرم بدوزی ببینم چی دوختی عزیزم❤️🌷

پاسخ:
چه جوگیر شدنی 😅😅
چند سال پیش کلاس رفتم و یه مدت برای خودمون می دوختم. ولی خب اشتباه کردم چند وقت برای خودم ندوختم. الان باید از اول الگو رو یاد بگیرم(سخت نیستا ) دوستش دارم
چشم بدوزم عکسشو میزارم

یکی از بزرگترین حسرتهای من خیاطی کردنه

آقو داغونوم کردی با این پست و

پاسخ:
شما که شاگرد خیاطین
چرا داغون عزیزم
مگه شغلتون خیاطی نیست؟؟

خوبه که از این کارا بلدی. یکی از بزرگترین معضلات من اتو کردن لباس هامه :/ هفته ای یک بار با یک گونی لباس میرم خشکشویی تو محل.

پاسخ:
اکثر خانم ها معمولا از این کارها انجام میدن و حوصله اش رو دارن
اتو کاری خب سخته. منم گاهی برام کسل کننده میشه
ولی اتو کاریم خیلی خوبه

ای بابا 

کی تو فضای مجازی خودشه که من!

من خشتک شوورمم بلد نیستم رفو کنم...

 

خیاط نیستم ولی خیاطها رو دوست دارم

پاسخ:
آره واقعا 
کی خودشه .... خب من مدام فکر میکردم شما خیاطین 😅😅😅
خیاطها هم شما رو دوست دارن

اگر اتو کاریت خوبه بیا سر کوچمون خشک شویی بزن. خشک شویی تو کوچمون پیرهنی ۳۵ میگیره. ارزونتر حساب کن مشتری بشم :)

پاسخ:
😅😅😅😅
من بیشتر پول میگیرم ۷۰ میگیرم

گرون فروشی. نمیخواد بیای تو محلمون. همینی هم که الان هست رو از راه بدر میکنی قیمت رو میبره بالا بیچاره میشم. تو دوران ورشکستگی باید حواسم به حساب و کتاب هام باشه...

 

+ :)

پاسخ:
😅😅😅
همون خوبه درد سر برای خودتون زیاد نکنین

لحظه‌های قشنگ زندگی

پاسخ:
واقعا :)))

من الان میخام چایی بخورم کسی نمیخاد؟😌☕

پاسخ:
منم میخوام نرگس بانو
راستی چایی خوش رنگ بود؟؟

عاولی👌🏻

پاسخ:
مچکرم نرگس زیبا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">